onsdag 2 mars 2011

Underbara dag!

Sitt-stanna kvar är nu avklarad med Texas! Vilken stjärna. Det var alltså sina kronjuveler han var rädd om sist, men med en filt under dem och ett hurttatäcke på sig så klarade han galant att Uffe sparka boll framför han, att Kingo kom och gick förbi, att jag gick iväg och kollade in i en bil och att Eva öppnade en baklucka och låtsades titta till en hund en bit ifrån! Grym hund asså!!

Och Stella klarade av att vara passiv i minst 5 min den jäkeln! Wow wow wow! :-) Nöjd som fan, och hela gruppen fick godkänt på en gång dessutom, till skillnad från den andra gruppen.. Hihi. Så djävulskt nöjd!

Efter skolan tyckte jag synd om mig själv för jag vart halvdålig i flera dagar(och firade att det gått bra kan vi säga också), så jag for och köpte 2 paket "Ben & Jerry" glass. Mums! Bjöd Jeanette också, bara för att hon är så snäll och förstående också. Hon är ju för underbar ibland! (Även om jag vill strypa henne ibland med, men det är nog ömsesidigt:-P)
Hade mitt paket från bodystore att hämta också, så jag svängde förbi Mariehem på vägen också. Efter en massa felkörningar när jag försökte hitta en genväg. Men då kom jag till Berghem och Fridhem, och det var as mysiga områden ju! varför bor jag inte där??
Jätte fina ströv-och promenad områden!

Tryckte i mig mängder av glass och chips, läste vecko revyn och lyxade till det på mitt egna lilla fattiga sätt.
Sen kom Linda på middag:-)
Kycklinggryta och pasta! Mums fy fan vad gott det blev! Jag blev nöjd! Hon med, när hon slapp laga mat igen. Dessutom fick hon med sig 3 matlådor hem, 1 från min gryta och 2 portioner skinksås från Jeanette. Jävla turgumma! Hon ska verkligen vara glad att hon har oss, annars skulle hon ju svälta ihjäl!

Kvällspromenad med Linda och Nellie och när jag kom hem så var jag ju tvungen att skölja näsan med min nässkölj! Fan vad läskigt, men häftigt det kändes! Stella stod med mig och tyckte att jag var jätte knasig!!
Tog mig också nåt slags reningspulver och drack, och efter helgen så ska jag börja min "Detox kur"... så ett tag till så får jag äta skräp. Har jag nåt kvar på söndag så får jag slänga det! (eller ge det till Jeanette!)

Nu ska jag nog äta lite mer glass, om min lilla mage klarar av det! Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar