måndag 7 mars 2011

Måndag och första RIKTIGA dagen på lovet!

Uppe ganska tidigt, hade ju glömt stänga av larmet, som vanligt! Gick ut å kissade hundarna och sen in för att äta frukost!
Första dagen med detox grejen.. Smakade inget vidare, typ som en svag variant av Kan Jang blandat med annat... Hm. Men den gick ner. Sen ska jag ju också hålla koll på hur mycket vätska jag dricker, så jag har en 1,5 liters flaska i kylen som jag nästan druckit hälften av redan. Men jag blir ju törstig!

Drog ut på en långpromenad med hundarna efter att ha slappat i nån timme och så var vi ute i nästan 2, med lite bus, fotografering och upptäcktsfärd. Texas fick sig lite uppläxning eftersom han inte kommer när jag ropar om det är en kissfläck i vägen.
Och herregud vad skamsen han blev... :-S Men inte fan lär han sig för det, gjorde samma sak 20 meter senare.. Men men, nu börjar jag med "sagt ord gäller" för honom och hans kissfläckar.

Har lagat världens godaste lunch, hemmagjord pyttipanna, för är man fattig så får man slå ihop vad man har. Tur att jag handlade så mycket när jag hade pengar sist, för frysen e ju typ full som tur är.
Gjorde dessutom egna rödbetor till, kokade färska och hade sedan dem med fetaost och sedan vitbalsam vinäger och olivolja över, keso till allting sen också. Fy sjutton vad gott!!
Jag tänkte ta en bild och lägga upp, men hann inte innan jag hade ätit upp, för det var så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar