tisdag 15 mars 2011

Testiklar och livmoder

Det fick vi skära i på lektionen idag! Det var grymt, verkligen så himla häftig. jag hade en lite skräckblandad förtjusning till det, höll på att spy till en början, men det slutade med att jag skar i både en äggstock och en testikel. När jag väl tagit mig över kanten så var det bara att slänga sig ut! Sån cool känsla.
Jag förstår nu kirurger som blir alldeles till sig när det får ta sig an något cool fall :-) Måste vara något fel på mig :-P

Våran grupp hade 2 timmar håltimme före lunch, så jag var ute med hundarna i solen och gick då, det var fanimej najs!
De sprang lösa mer än hälften av tiden och hoppade i snön, sprang och busade lite också. Hoppas att Zach kanske kan lära Texas att leka. Det vore ju grymt!!! :-)
Han blir helt till sig när man frågar om man ska gå ut, precis som Texas.
Vi gick verkligen jätte långt och var ute nästan hela dessa 2 timmar. Känns som att hundarna är trötta nu, men skulle jag säga "ska vi gå ut" så skulle de iofs fara upp igen :-P

Idag har jag lyckats få i Zach 3 1/2 mål mat. Han har börjat fatta, att äter han inte upp så äter de andra upp den. Han åt upp i princip ALL kvällsmat! Kan ju ha att göra med att han har vart ute ca 3 1/2 timme idag och haft mycket roligt för sig.
Jag hade i lite köttbuljong i maten, bara yttepytte, och så lite ris. Kan ha gjort susen. Vill ju verkligen få upp honom medan han är här.
Han har inte skvätt något, som han visst har gjort hemma i förra hemmet, vilket jag är sjukt nöjd med :-)
Idag har han fått vara inne i mitt rum med oss andra, Stella har inte jagat ut honom. Kan ju ha att göra med att han vart med oss på varenda promenad och i princip hela tiden vi vart vakna :-)
Han kanske börjar bli en i gänget nu..
För tillfället ligger alla hundarna härinne, Texas på den stora rosa kudden, Stella i sin säng och Zach bredvid mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar