torsdag 10 mars 2011

Så klart.

Så ska jag inte kunna somna när jag väl tänkte försöka vända tillbaka dygnet och somna åtminstone vid kl 23, men nej det gick ju inte. Nån ska ju ringa precis då, när jag stängt av datan och håller på att somna, nån som jag kände mig tvungen att svara och prata med, även fast jag verkligen inte var det.
Och efter samtalet börjar tankarna att snurra, brev skrivas, tankarna på döden, på livet etc. Inte OK. Jo, tankarna i sig, men inte nattetid för då tar de upp så mycket plats och tankeverksamhet.
Jag är skit trött, ögonen svider, men jag kan ju verkligen inte sova. Det ogillas mycket.
Jag surfar istället runt på facebook och random gillar folks statusuppdateringar, inklusive mina egna... Jomen jag är frisk. Eller inte.

Jag längtar efter Linda, jag är ledsen för hennes skull att hon har gjort illa sitt knä. Men också är jag ledsen för min skull som måste ställa ut två hundar första gången jag ska ställa ut överhuvudtaget. Sen är jag också ledsen för min skull just för att jag saknar henne och för att vi har så himla kul ihop och det inte riktigt är lika kul här i Umeå utan henne.
Tur att jag har Anna i alla fall, för henne hade jag roligt med idag, och vi ska ses imorgon med. Ev promenad och så ska hon få papper för pluggandet och jag ska få tillbaka boken hon lånade.

Jag börjar känna mig lite socialt handikappad.Det är en killa som vill dejta mig, men jag tackar nej. Folk vill hänga med mig, men jag är tveksam. Varför Jadan, VARFÖR?
Lite romantik är väl kul? -Nej, romantik och kärlek är jobbigt och bara för veklingar.
Jaha OK.
-ENSAM ÄR STARK!
Jag antar att jag är starkare än vad jag tror.
Ändå känner jag mig oftast som starkast när jag har människor runtomkring mig, människor som tycker om mig som jag är och älskar mig.
Dock är det oftast också då avundsjukan tittar fram hos folk.
-När jag är som starkast, har det som bäst, mår som bäst och bara njuter.
Då dyker den upp och sticker till.

Natt bloggen. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar