fredag 25 mars 2011

Mycket nu.

Det blir ingen valp, jag grät för det men nu har jag tänkt om. Kan fokusera på Stella och få LP i iaf LK1 på henne så jag kan visa att vi e bra på nåt :-P

Har rett ut allt krångel med medlemskapet i SBK för det hade visst tjorvat eftersom jag betalat in för tidigt, men nu är jag medlem igen, och skall tävla för Gnesta-Trosa 9 april, om ca 2 veckor alltså i Ö-Vik. Nej jag är inte nervös! JOOOO!

På tal om valp så passar det nog bättre att skaffa en när jag vet hur det blir med jobb och allt. Kan ju kanske jobba häcken av mig tills jag vet hur allt blir och så kan jag styra upp mitt liv innan en liten krabat kommer in i det...

Jag har haft feber i flera dagar och har inte mått bra, och mår inte toppen idag heller, men jag gör framsteg. Just idag är det bara huvvevärk, i övrigt så är jag ganska pigg.

Ikväll kanske det bli ut å ta ett glas vin med Linda trots att jag är viidrigt pank... men lite ska man väl få roa sig med.

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar