måndag 7 mars 2011

Strax ska jag sova

Men först måste jag bara berätta att det har varit helt fantastiskt väder idag och att jag har varit ute och gått jätte mycket med hundarna. Nu är de trötta och snarkar, och jag ska joina dem snart.

Har upptäckt massa "ny" musik idag, ny för mig alltså. Den har gjort att jag har kunnat gå och gå och gå. Måste fylla mobilen med ännu mer för det är alldeles fantastiskt att gå med bra musik i lurarna.

Imorgon börjar jag på riktigt med min detox, jag är lite nervös och funderar på hur jag kommer att må.. Jag har värmt upp lite försiktigt med att äta upp godis och chips, och slängt sånt som jag inte orkat äta upp. Jag har ätit bättre mat än på länge och tagit nåt pulver för att förbereda detox.

Hoppas bara att jag kan fortsätta efter denna veckan, inte så svårt iofs med tanke på att jag typ inte har några pengar att köpa godis, alkohol eller annat onyttigt för. Men jag vill verkligen kunna rensa mig nu och bli snygg och hälsosam. Fan vad klyschigt. Jag hatar klyschor!!

Men men. Jag har en nässköljare, en spikmatta och detoxgrej. Kan jag bli mer hippie, new age eller annat vad det nu är?? men vad fan, jag är nöjd och glad ändå!
Nu ska jag sova för jag är verkligen slut efter denna dagen.

Förresten har jag lyckats plugga lite också... och kollat hundnamn... :-S

Hejdå
godnatt
c'ya
peace out
byebye
ha det
hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar