söndag 27 mars 2011

En natt att minnas

Men jag tänker inte dela med mig av allt.
Men en natt med vin och vänner.
Somnade när andra vaknar och vaknade när normala människor gör nån timme senare. Bussen hem till rastade, men galna hundar.
En natt att minnas, en dag att glömma.
Tröttheten och hundskall blev mitt helvete. De grabbarna vet hur man förstör en bakfull och trött mattes dagliga sömn. Men sova lyckades jag.
Badat har jag gjort, promenerat likaså, lagat nattmat och nu är jag nöjd.
So long suckers, mig själv med andra ord.
Känner mig lite lätt deprimerad och längtar till nästa helg då de som satt mig till jorden kommer på besök. Högt älskade föräldrar!
Jag skall visa dem allt jag kan.
Skolan, Lottas, Bishops arm, Café Station, Nydala sjön, Vad hundarna numera kan etc.
Jag längtar så jag nästan exploderar. Kom till mig nya helg, kom till mig föräldrar!
Vilken töntig ungvuxen jag är. Eller?
Får man sakna sina föräldrar så mycket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar