söndag 20 mars 2011

Räkningar

Har precis lagt in betalningarna och inser att detta kommer bli ännu en pank månad.. Yippiee!! Not.
Tur att Tufte tar med mat från mamma och pappa nu när han är nere i Järna, och så får jag upp FM sändaren så jag slipper sitta och lyssna på radio hela vägen hem i påsk!
Fan vad jag börjar längta! Speciellt när moster skriver till mig hur mycket hon saknar mig, och mormor med. Och fan! Jag bara längtar!!

Och efter påsken får jag hämta hem min bebis.

Imorse när jag rastade hundarna mötte jag en granne som har skaffat sig en springer spaniel valp. Han e ute och rastar henne alla timmar på dygnet och hon är jätte vild berättade han. Stackarn. Och snart är det min tur...

Satt just och funderade vad jag ska göra av dagen och kom på att jag har MASSOR med plugg som jag borde ta itu med...
Nu har jag ju iaf lagt in räkningarna, så ett måste är iaf borta.
Och för övrigt så kommer Mats ha betalat färdigt teven denna månaden, så nu slipper vi varandra... *tss*
Han som har kommit att bli en av mina bästa vänner vill jag väl inte slippa. Men slipper att tänka på pengar och sånt. Det känns skönt som fan måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar