onsdag 1 september 2010

Vet knappt vad jag ska skriva..

Men jag kan ju börja med att klockan är ca 19.00 och jag är fortfarande vaken, utan att ha somnat en enda gång under dagen... Drack iofs 2 små koppar svart kaffe i skolan idag...
Passade på att köpa 2 pärmar, en mapp och en del pennor medan jag var med Marie och Anna på stan, så nu kan jag börja organisera mina papper.
Stella var i slagsmål med kompisen Verner idag. Men det låter ju alltid värre än vad det ser ut. J*vla larvpottor. Här tänkte man vara snäll och låta dem busa av sig lite, men så är de bara ena jävla fjantar!! men men..
Lektionerna idag var riktigt intressanta, men vad är inte det i den här skolan liksom!!! Jag bara älskar allt!! Dock inte alla klasskompisar!! En del är så pantade så att jag blir lite rädd och tycker synd om hundarna... Och ändå pratar de om "oh stackars hundar som hamnar i fel händer" BLABLABULLSHIT säger jag. Äh.
Jag är trött som jag vet inte vad. Försökte hitta nån dålig liknelse, men inte ens det orkar mitt huvve med nu.
Ska nog släpa ut jyckarna på en rejäl promenad och sen kan jag klubba ner mig själv i sängen.
Har förresten finally fixat tvättid, tills på fredag när ändå är ledig! Bra bra.
Tur att jag använder underkläderna så sparsamt som jag gör, eftersom det är ju dyrt med tvättmedel ;)
Skit stor tvättstuga iaf, 5 tvättmaskiner och typ 3 torkskåp och 1-2 tumlare, eller nåt sånt! Men sen e ju bara tvättiden på 2 tim iofs...
Jääh jääh. Nu ska vi ut. Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar