lördag 11 september 2010

Grattis Jadis.

Nu har jag skrivit färdigt mitt arbete om raskunskap. Och jag tror nog att det blev bra. Råkade ju radera nästan hela en gång, men det brukar ju bara göra så att den nya blir bättre, hoppas jag! Var precis färdig med den förra när jag råkade trycka bort den. Dummadumma mig!Men nu är jag färdig och den ska bara lämnas in!
Ibland är jag lite duktig iaf.
Åt mängder med godis under tiden dock, men när det resulterar i ett färdigt arbete, så är det värt det.
Har funderat lite mer på tävling, och efter att jag har tävlat Stella, så ska jag nog se om Texas kan bli tävlingsredo till i sommar :-)
Han går ju inte mer än en meter i från mig när han går fot, och han tar apporten, tror det är lite småsaker som behöver tränas in hos dem båda. Detta ger mig sån jävla pepp. Jag och mina hundar kanske blir någonting tillslut ändå! <3
Nu ska det bli en liten, fast lite längre än en liten promenad innan vi går och lägger oss.
Ska försöka läsa lite etologi innan jag somnar också! Önska mig lycka till!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar