onsdag 8 september 2010

Opepp är vad jag är

Men presentationen gick bra. Nu har vi en ny, nästa vecka. Men då ska vi inte presentera oss, utan en hundras. Vilken ska jag ta??
Amstaff?
Dvärgpincher?
Malinois?
Holländsk Vallhund?

Jobbigt, svårt val... Bajs.

Har dessutom prov på skelettet på tisdag. Hallå!? Skelettet, vet ni hur många ben det finns i en hund, och hur svåra namn de har?? Och på den här bilden finns iaf inte "ärtbenet" med. Och det ska ni veta är litet.
Och dessutom är det ganska vanligt att de stackarna bryter det.

Alltså, så fett opepp. Och jag har grymt taskigt språk idag. Jag har målat mina naglar iaf, och känner mig grymt het, trots trötthet och andra omständigheter.

Känner mig tjock, är tjock! Var ner på stan och fixade mitt CSN, så det kommer in på mitt konto i fortsättningen. Tänkte passa på att shoppa, men pengarna kommer inte in förrän imorrn.
Hängde undan lite kläder, men blev väldigt irriterad när en strl jag brukar ha, inte alls passade, i ARMARNA! Är jag så bitig?? Tycker inte att jag har SÅ stora armar.
Skit bajs fan.

Så jag tröstade mig med att ära pannbiff med keso, vita bönor och tomater. Nyttigt! Med massa godis till efterrätt! :-P
Jag är en dålig människa. För min egen skull.

Jag hade tänkt diska undan hela helvetet från igår, men orkade inte, så nu har jag kollat på kass teve, utan att plugga, och har målat mina naglar. För jag hade ju iaf råd med nagellack :-) Och när man köper det så gör det ju ingenting att man är fet!

Puss hej. Nu blire promenad! Med nymålade naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar