söndag 5 september 2010

1a läxan är nästan klar!

Yes! Vad jag e kung. Men det är nog bara för att jag har en kung-hund.
Har bara finputsen kvar på läxan och jag e grymt stolt över mig själv. Att jag lyckades uppbåda en sista kraftansträngning för att fullfölja detta. Det måste nog betyda att jag börjar bli vuxen.Men sen är det här nåt som jag verkligen gillar. Dock gillade jag inte den här texten som vi fick. Jävla skit artikel, felstavningar och helt hittan och dittan och fram och tillbaka om allt.. Men men. Jag kanske inte får ett mvg för den iaf, men jag hoppas att jag får minst ett g. :-) Men helst ett mvg.
Även fast än vi har fått ett papper med vad kriterierna är för de olika betygen, så förstår jag ju ändå inte så mycket. Och vad kan jag göra mer än mitt bästa? Och jag vet ju att jag varken är guds smartaste, eller bästa barn, så jag kämpar bara på.
Här får vi minsann ingenting serverat, mer antingen nertryckt i halsen, eller så måste vi ut och jaga själv.
Dagens visdomsord alla kategorier kanske??

Peace out för idag... Kanske...
Får se, tar en kvällskiss med hundarna nu, sen får vi se hur svårt jag har att sova.
puss iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar