tisdag 14 september 2010

God morgon!

Trots ruggigt väder känns det bra idag, och trots kommande prov. Elin hjälpte mig igår att plugga in, skickade alla namn på benen till henne så fick hon förhöra mig. Så himla schysst av henne! Tack vännen! Sen frågade också Anna ut mig, så det sitter nog ganska bra... Tyvärr blandar jag gärna ihop fram och bakbenet med varandra.

Jag har vart ute i 40 minuter. De var mest lösa under promenaden, rätt skönt för då slipper jag bli irriterad på dem innan vi kommer till skolan. Åt en brakfrukost när jag kom hem som bestod av: gröt (hundarna fick också lite) apelsinklyftor, rostat fullkornsbröd, juice och en kopp thé. Och så alla mina vitaminer så klart! :-) Duktig flicka säger jag och klappar mig själv på huvvet!
Man ska visst kunna tänka klarare om man har ätit en bra frukost. Så nu är det bara att hålla tummarna...

Min grupp har 2 timmar ledigt efter lunch, så då ska jag och Anna åka och se om det finns några bra byxor på Granngården för att ha sen när det är dags att börja vara ute med hundarna och träna i skolan. Jag måste nog också sätta på nya skosnören på mina kängor snart, det börjar ju bli dags för dem!! :-)

Jag tror jag hade nåt mer i huvvet att skriva förut, men det försvann, som det mesta där... Men men.. Måste ändå göra mig iordning för skolan nu... Hundarna e jobbiga och skäller på allt som rör sig i korridoren nu... Men det kan de väl få göra...? NEJ! TYST!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar