tisdag 21 september 2010

Provet gick bra, tror jag. Det kändes så iaf! :-) Men det kändes ok efter förra med och då fick jag bara G, men jag hoppas på ett VG denna gången då:-)
Är trött som en as, men råkade somna vid 18 tiden som vanligt så det lär ju inte bli någon sömn. Imorgon har vi 1 timmes lektion på morgonen, sen ser det ut som att vi e lediga eftersom en av lärarna är sjuka! Crap. Mycket vi missar eftersom de är sjuka! Inte kul.
Men men. På torsdag får jag träffa familjen. Å så bär det upp till Jokkmokk med dem!! :-) Det ska bli mysigt, men trångt i bilen!! Stella ska bo hos Daniel, Sanna och Rike över helgen. Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra!! Medan Texas följer med, honom vill ju ingen ha :-P
Imorgon blir det alltså tvätta, städa och packa när vi har haft vår futtiga lilla lektion. Tror jag har klart vad jag ska ha på mig, och jag hoppas att det blir bra. Fan alltså... 4 begravningar på ca 4 år... Känns inte bra det...
Men det känns väldigt kul att träffa familjen, det är ju typ en månad, eller mer sen jag träffade dem sist! Och sen släkten då, de däruppe! Det är ju åratal sen sist. Och ja jag skäms över att det blir så sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar