tisdag 14 september 2010

Där fick jag så jag teg

För att jag sa älskar mina hundar... Stella har vart lite av ett helvete idag. Texas har vart underbar, men hon den där alltså. Vi har iaf kört "Minisök" idag. Texas var grym! Stella med. Men han är mycket lättare att få igång än hon. Lättare att manipulera till att det är kul liksom! Men men...
Hon har vart som en tiger på speed ungefär idag, för att sen när vi kom hem så bara däcka hon. Helt tvärdöd, fast inte på riktigt, men det är inte mycket som kan väcka henne... Början av veckan alltså... Plus att vi alla var skit nervösa imorse, vilket hundarna säkerligen kände av, och speciellt Stella då som är så jävla signal känslig.

I alla fall... Nu har jag fixat tävlingslicens, reggat henne i SKK och betalt anmälan. Now there's no turning back! HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar