fredag 10 september 2010

Det blev mallen jag skriver om. Började i natt och är nöjd såhär långt.
"Beskriv kortfattat om hur den ska se ut enligt rasstandard", det blev nästan en A4a, men det blev en kortare en den riktiga rasstandarden iaf.
Nu är det bara historia, användningsområde mm kvar. Det kommer bli en lång inlämningsuppgift! Från 3 sidor och uppåt skrev han att vi får lämna in, tur det!

Idag ska vi kanske spåra. WOHOOOOO!! Det var längesen!! Får se hur det går! Hittade en skit bra sida igår med olika hundprylar som jag SKA beställa, apporter till spåret, träningsväst (som jag har letat!!) och lite mer småkrafs!

Ska väl också försöka plugga lite idag, och så får vi se hur det går.
Var hos Marie å Anna igår och checkade igenom lite uppgifter iaf, så då fick man lite avklarat iaf. Var ner på stan innan och köpte lite kläder också, men ska lämna tillbaka hälften! Satt inte bra!

Ska ta mig upp snart och dra ut på en liten cykeltur med hundarna.
Skönt att sova ut, men jag blir fan helt koko i huvvet.
Igår sov jag mig igenom väckarklockan och vaknade är Marie ringde för att säga att de var på väg för att hämta mig. Tur som fan att de gör så, annars hade jag missat massa viktigt i skolan!!!

2 kommentarer:

  1. tjena Jadan! Hur funkar de i umeåå?
    Måste ju lusläsa lite i din blogg nu när du harr massa skojj för dej.
    kram petra din förra granne ;)

    SvaraRadera
  2. Det funkar ju skit bra här och vi trivs som fisken i vattnet som du kanske ser och läser :-)
    Alla har vi fått vänner och jag lyckas för första gången i mitt liv ganska så bra på studierna.

    SvaraRadera