måndag 20 september 2010

Plugg för prov igen då

Hon är elak den där Linda... En gång i veckan har vi prov i djursjukvård... Hemskt. Dock känns det som att detta sitter bättre än vad skelettet gjorde, men jag har så svårt för att sätta mig ner och läsa. Det är tråkigt.
Skelett och leder. Det är nog det roligaste som finns, eller inte. Rätt läskigt faktiskt.
Det var lite läskigt när pappa berättade om Takke och hans symptom nu när han var dålig, jag började på en gång gå igenom katalogen i huvvet och se vad det kunde vara. Man kan för mycket för sitt eget bästa.
Samtidigt tror jag att det här är bra för mig, som alltid har vart så hypokondrisk med mina djur. Nu kan jag slå upp det i nån av mina böcker, eller läsa om alla sjukdomar, så vet jag bara innan att det inte är så farligt...
Men men...
Kommer inte ihåg vad vi har mer imorrn, jag e så dålig på att kolla schemat. Ska iaf äta Werners grillbit till lunch... Orkar inte laga mat alls. Köpte pizza till kvällsmat också.
Igår tänkte jag kolla på, och kanske köpa bil, men så åt automaten upp mitt kort, så jag får tänka över saken och vänta lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar