lördag 4 september 2010

Jag är en trasig människa...

Ligger här förkyld och ynklig med citroner på fötterna för att mamma sa att man kan göra det när man inte har tillgång till citronbad. Får se om det funkar. Knaprar också weleda medicin, ska dricka anis/ingefärsthé, har ätit mängder av frukt och tänkte fortsätta med det. Hela kylen är full nu.
Har lagt om mitt knä som jag pajade igår när jag var ute med Anna och Marie.. Klant jag.
Fick dela taxi med en kille som ändå skulle till universitetsområdet, så jag kom hem utan större kruseduller.
Tog typ en långpromenad med hundarna när jag kom hem på natten.

Idag kom Sofie förbi och fikade, det är hon som jag hyr lägenheten av. Det var trevligt, hon är hur söt som helst.

Nu ska jag hämta mitt thé som verkar vara färdigt. Det luktar ingefära i hela lägenheten. Jag hoppas verkligen på att bli frisk före måndagen. Det är min stora plan! Jag kan ju inte missa en sekund av skolan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar