torsdag 2 september 2010

Att äta pizza eller inte äta pizza...

Det är dagens stora frågan... Jag har verkligen ingen inspiration att komma på något att äta, och pizza känns som ett bra alternativ... Eller hamburgare... I vilket fall som helst, så behöver jag ju röra på mitt feta arsle för att kunna gå ner och beställa käk... Och då passar jag på att ta med mig ett sånt där blad från alla matställen :-)

Skolan idag då... Jo, 3 reserver kom in idag... En är värsta tomten. Äckligare besserwisser som inte vet vad den pratar om får man leta efter!! Herregud. Men jag får försöka mana fram fina tankar, för jag tror inte att hon har alla hästar hemma... Men men... Det höll på att bli heta diskussioner idag iaf! Men vår lärare hejdade oss :-) Var nog bäst så!

Hundarna är trötta som fan, så de får nog vänta hemma om jag ska köpa mat. Så kan vi ta en promenad sen och så kan de få mat innan... Det låter nog bra...

Ibland funderar jag på om det finns folk, förutom jag som har diskussioner med sin hund så som jag har med mina... Och samtal... Hm. Jag kanske är annorlunda och unik på nåt iaf, för det sägs ju att vi alla är unika. :-)
Nu blir det mjukis brallor på, och ner och köpa pizza... Eller hamburgare... Eller nåt annat gott! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar