tisdag 7 september 2010

Plugg, pluggar, pluggat.

Nu har jag nästan gjort färdigt presentationen till imorgon och jag skickade precis in läxan som skall vara inne på torsd, Canisartikeln. Den fruktade jävla Canisartikeln! Helvete vad svårt det var. Hoppas som sagt på att jag iaf får ett G på den!! HJÄLP! Men Anna har vart till stor hjälp och vi har suttit och ringt varandra fram och tillbaka för att höra hur den andra tycker att det låter. Och jag vann!! Jag vart först med att skicka in!! :-P HÖHÖHÖ. Nä jag e inte tävlingsinriktad :-P Nä. Jag skoja bara.
Förresten tror jag att det spökar i lägenheten här. Saker trillar i golvet, men det känns töntigt att fråga Sofie om hon märkt nåt, så jag håller nog detta lite halvdant för mig själv.
Jag sover skit kasst på nätterna trots att jag nästan är så trött att jag dör. Inatt somna jag vid ett, två tiden. Samma igår natt. Får se hur det blir denna natten. Jag är iofs så trött så att jag håller på att bli galen och jag stör mig på alla iq befriade puckon i skolan. Och det betyder att jag blir en elaking. Jag borde verkligen inte!! Och jag ska försöka hålla i mig.

Imorgon ska vi fotograferas också. Lärarna behöver bilder för att komma ihåg vad vi heter. Så man kanske ska snygga till sig lite då då.
Blir väl till att tvätta håret ikväll helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar