måndag 13 september 2010

Texas fyller år idag!

Så är det, han blir 4 år, lilla gubben!! Det var hans systers matte som skrev och grattade honom på min facebook, därför kom jag ihåg det :-s Haha. Jag är en dålig matte.
Det kanske blir så om jag får barn också, andra männsikor får påminna mig. Hahaha! Det skulle ju inte se så bra ut! jag har blivit skit dålig på att komma ihåg folks och djurs födelsedagar. När jag var liten firade jag allt och alla. Kom ihåg alla dagar, mors och farsdag till och med. Nuförtiden glömmer jag bort allt som har med högtider att göra.
Enda högtid som jag verkligen älskar, och som ju inte går att undgå, det är julafton. Jag verkligen älskar jul så helt fantastiskt mycket!
Och på tal om jul, så kom Anna på att vi 3 som ska åt stockholms hållet kan dela på bensin kostnaden istället för att åka var och en ner dit med tåg eller flyg! Så jävla bra. Då slipper jag oroa mig för hur det ska gå på tåg i 10 timmar med dom små odjuren :-)

Tillbaka till Texas då... Han och Stella fick slicka rent min yoghurt tallrik. Mums, och slafs så var allt borta! Han ska få ha sin blin bling tischa till skolan också. Gissa om de andra hundarna kommer att bli avis!! Nu måste jag samla ihop mig och allt annat för jag lär ju bli hämtad snart.
Och förresten så hade vi sovmorgon idag och vi har vart på en nästan en timmes promenad på morgonen. Kan det bli en bättre morgon för ett födelsedagsbarn som nu snusar i sängen mellan mig och Stella...?

Vi hörs va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar