onsdag 1 december 2010

Totalt slut

Helt slut, verkligen skit slut. Trots att jag somnade vid kl 21 igår, vaknar bra med Korpens väckarklocka. men idag råkade jag somna om... När jag redan ätit frukost och allt, så jag hann inte med nån morgonrunda med hundarna... Som tur var har jag lagt en handduk på vindrutan på bilen, så det tar inte en timme att skrapa den längre, bara en halv :-P
Idag ska jag däremot se till att bli klar med pluggandet som skulle ha varit inne igår... Känns inget bra det här.
Jag ska gå och handla lite fika så jag kan ta mig igenom allt... :-)
Skriver sen hur pluggandet går... :-)
Och när jag har pluggat klart så ska jag försöka att dela in alla papper i olika pärmar, mina anteckningar alltså. De viktiga anteckningarna alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar