måndag 13 december 2010

Plugg plugg plugg.

Japp, det är sant. Jag pluggar inför provet i småföretagande. Helt fantastiskt. Hittills så har jag svarat på 11 av 15 instuderingsfrågor, och medan jag gör det, så läser jag igenom de kapitel som vi ska ha läst under hela kursen. Bättre sent än aldrig att lära sig sakerna. Dock tycker jag att man i de flesta fall bara behöver tänka logiskt och vara lite allmänbildad...
När jag nu väl har kommit igång att läsa i boken och om att starta eget, så är det ju ganska kul att läsa det. Jag får ju en hel massa idéer iaf! Och det är bra! Lätt att jag ska starta eget sen! Jag har ju min lilla affärsidé!! :-)

Men men. Allt gott har ju sin ände, och jag måste ju snart sova, trots all läsenergi som jag fått ikväll!! Vi har ju en stor dag i morgon med.
Ska försöka plugga en jävla massa imorgon kväll. Jag lär ju vara igång efter full rulle en hel dag! Då brukar jag inte kunna varva ner i första hand!

Pejs out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar