lördag 4 december 2010

Mår bättre och är bättre.

Tjejmiddagen igår var en succé, Korpen hon är så underbar! Hon kommer bli den bästa mamman en vacker dag :-)

Efter drog vi till Pipes och tog några öl, najs najs. har kanske hittat en möblerad lägenhet att hyra, en kompis till Peder, paret ska iväg och resa jan-juni. Dock lite dyrt, men jag ska se om jag kan söka bostadsbidrag...

Städade och tvättade hela dagen igår, och fortsätter med tvätten idag. Är inte alls bakis, bara seg. Skönt då att fixa grejer tycker jag!
Tänkte ta mig en långpromenad och lämna post sedan, när jag e klar med tvätten. Kanske gå och hämta bilen hos Linda också, eller så tar jag en promenad till henne i morgon.

Fick nog på att vara utan mobil igår också, så jag drog ner till stan och köpte en hTc android. Den e cool, ska bara få den att fungera... Eller ja, jag har ju ett kontantkort i nu, så när jag får mitt nya sim kort så kan jag börja få den att funka.

Nu ska jag fortsätta att se på private practice, och sedan ner i tvättstugan igen.

2 kommentarer:

  1. Va e de för HTC???

    SvaraRadera
  2. Sense? Eller nåt? Ingen aning typ.. Du får se när jag kommer hem.

    SvaraRadera