torsdag 16 december 2010

Snöstorm!

Verkligen massa snöstorm! Men det är rätt mysigt nu när jag har fått ptomenaderna avklarade.
Stella bajsade så mycket så jag behövde 3 påsar för att plocka upp allt, hoppas att hon inte ska bli dålig till imorrn. Jag funderar på om jag ska svälta dem lite så de inte behöver bajsa massa imorrn kväll. Eller ja, inte svälta dem, men ge dem mindre mat än annars.
Igår satt 2 tåg fast häruppe nånstans, så det är ju verkligen bara att hoppas på att allt går som det ska imorrn!!

Men iaf.jag var ner till Phonehouse med mitt Headset som jag fick till mobilen för jag trodde att det var fel på det, men det var det visst inte. Jag hade ju i adaptern för Nokia och Sony Ericsson. Fan vad dum man känner sig då!
Men jag passade iaf på att ta en runda på stan med hundarna. Stella tyckte att det var skit kul, trots snön och blåsten, men hon tycker ju alltid att det är kul med folk och snö och allt annat på stan!
Texas däremot. haha.
Vi gick ett varv i en sån snurrdörr, och det var roligt att se hur de reagerade, Stella blev jätte nyfiken på allt!
Ni kan ju tro att de är trötta nu!

Om ett tag så ska jag packa in en del av mina grejer och köra dem till vårat kommande hem! Ska försöka få med så mycket som möjligt tänkte jag, får se hur det blir med det! Men spännande är det! :-)

1 kommentar:

  1. Lycka till med flytten! Här har vi oxå snöoväder, eller som de kallar det på Island. Snö.

    SvaraRadera