torsdag 23 december 2010

Nu är jag på jobbet igen

Och jag vaknade vid 5 i morse och har inte kunnat somna om...
Just nu surfar jag via 3g nätet på mobilen, det är så häftigt hur de kommer på nuförtiden... Det går typ lika fort som bredbandet hemma. Ballt som fan!!
I alla fall.. Tror jag börjar bli förkyld, fryser även fast det är skit varmt här i jourrummet, ska nog gå upp och börja göra i ordning frukosten snart, dock har vi sagt att frukosten är först vid kl 10, men jag ska se om det finns nåt grötris så jag kan göra tomtegröt!! Och kanske baka lite. I alla fall så måste jag ha thé snart, det kliar som fan i halsen!!!

Att vara tillbaka på jobbet känns jätte konstigt!! Men lite roligt också, trodde dock att det skulle vara jobbigare att jobba än vad det har vart, men än så länge har det gått bra och inte vart för jobbigt. Men typiskt att man ska gå och bli sjuk på en gång man är tillbaka. Finns nog betydligt mycket mer bakterier här en i -20 Umeå. Fast så kallt som det är inomhus här, så borde inga basilusker trivas.

Känner faktiskt att jag borde ta tag i det där med hemtentan snart, och sök arbetet. Allt går på tok för sakta, som om jag har segat/degat till mig lite. Inte bra, inte bra!! Men jag ska (måste) göra jävligt bra ifrån mig när jag väl pluggar sen, annars kommer jag bli förbannad på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar