måndag 6 december 2010

Å herrejävlar!

Imorrn är det prov på hjärtat och blodomloppet! Herregud! Det kommer nog gå åt pipsvängen... Satt till kl 3 igår natt och pluggade. Idag har jag huvvevärk och har sovit då och då under dagen. Ska se hur länge jag håller igång idag.

Idag började vi med preparatsök med hundarna. Ska lära dem att söka svamp så småningom, men nu ska Texas söka saffran. Det verkar as coolt och jag är grymt peppad på det här. Pappa och mamma kommer ju låna Stella hela hösten om hon kan leta svamp! :-)

Hade dessutom om dressyrpolicyn.
Jag ska skriva om den i en personligare typ, och stolpa ner sake roch ting, nu är allt så jäkla luddigt.
Nu är det plugg och thé!!
God afton!

1 kommentar:

  1. SV: Haha jo det skulle jag kunna tänka mig :)
    Men Jimmy vill inte ha nån naken katt :P Och jag vill inte ha en hårig så det blir ingen katt. Men som vanligt ska jag få han på andra tankar. För katt vill han ha men då blir det på mina vilkår :P

    SvaraRadera