söndag 19 december 2010

Hemma.

Har inte orkat skriva eller göra så mkt sen jag kom hem, inte på hela lördagen i alla fall. Idag däremot så var jag och pappa på Stockholms mässan, Hundar hundar hundar! Pratade med en tjej från hundstallet och ska ev få boka in ett studiebesök.
Skulle också ha träffat en uppfödare av Holländsk herdehund, men hon var sjuk och hade skickat iväg andra med sina hundar, så jag fick iaf träffa hundarna.
Och så träffade jag Silvas uppfödare och de har finfina hundar nu!
Träffade Veronica som ställde ut Xena också, Takidas mamma. Vet inte hur det gick för dem, vi kunde inte stanna så länge.

Men fan vad mycket fina hundar det finns! Jag blev helt exalterad, som vanligt.
Pappa blev sugen på en Norsk Lundehund, får se om han får sin vilja igenom nån gång, att få skaffa en ny hund... :-)
Mamma, hon är ju så envis.

Vi var sen på promenad med Minna och Devil. Åh så glad Stella kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar