onsdag 1 december 2010

Här sitter jag i min ensamhet

och dricker ÖL! Herrejösses, hur gick det så fel... Jo, såhär började det...
Jag köpte julöl, och sen fick jag för mig att smaka på en eftersom jag ändå hade jultema idag med pepparkakor och lussebullar till pluggandet, som förövrigt inte har börjat än. För jag kommer aldrig dit...
Och den var GOD! Falcons julöl! Herrejösses!
Sen så hade de Jólabjór också (isländsk julöl) som jag kommer se till finns på vårt julbord då etiketten var så ful! Det var en arg tomte på, eller nåt. Rolig såg den ut iaf! Nu har jag tänkt som så. Att som min egna lilla julkalender, så ska jag, varje dag från och med idag prova en julöl, enda fram till jul. Så familjen kan veta vilken de ska välja!
Fan vad bra jag är som offrar mig på detta sett!!

Och Falcons julöl då...
Den får nog 4 pepparkakor utav 5. De ni!

Förresten så kolla jag upp nu, och det finns typ bara 15 julöl, men då kan jag dricka nån 2 ggr. Det gör inte mig nåt... OK..!?

Uppdatera några sek senare med att... det finns ca 25 julöl. Provade söka på jul istället för julöl, och då ni!
Så en varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar