söndag 24 april 2011

Snarkningar

HÖGA snarkningar och de kommer inte från hundarna i mitt rum, utan från nån av människorna på nedervåningen. Tror det är lillebror, annars skulle nog mamma ha sovit bredvid mig i soffan nu :-P

Fick bilen fixad idag så i morgon är det bara att tuta och köra. Eller (påminnelse till mig själv) efter att ha tankat och kollat lufttrycket så är det bara att tuta och köra.

Har surfat runt för å hitta en hundbur till bilen idag, men jag hittar ju ingen!!! Så jag mejlade Robust och kollade vad jag behöver betala i mellanskillnad om jag byter in de 2 jag har. Hoppas att det inte är alltför mycket... Dock så kan jag ju inte hämta den jag köper, eller lämna dem jag har förrän i sommar, men kanske bättre än ingenting. Vad har jag för användning av de 2 liksom?? :-P

Jag har i alla fall packat klart, nästan helt, och jag har fått en gammal bäddmadrass av mor å far att ha i bakluckan åt hundarna. MYSigt kommer det nog bli för dem. Dock kommer de inte få provåka med den förrän vi kommit upp, de kommer nämligen få sitta fram igen när vi åker upp. Jag behöver ju sällskap!! :-D

Nu ska jag försöka sova så jag kommer iväg tidigt imorrn. Eller i alla fall före alla andra tar sig ut på vägarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar