måndag 4 april 2011

Nu har de åkt

För ett tag sen iofs, men de har åkt. Och det känns konstigt... Liksom lite overkligt att de ens var här.
Idag var vi på långpromenad med hundarna och sen på museum med massa fina fotoutställningar. Bildspel från renskötsel och själva slakten. Det var väldigt intressant!
Åt hamburgare idag igen och sen gick vi lite på stan innan jag skjutsade dem till flyget.
Sorgligt kändes det, men jag ska ju hem snart, över påsken!

Efter jag lämnat dem så somnade jag, skulle ha tränat hundarna med Linda å Zandra, men de förstod att jag somnat från dem :-P Linda börjar visst bli van, tur hon inte blir sur.
Jag tror jag lider av sömnappné, eller vad det heter... Kan somna hursom- och närsomhelst.
Men men, Hursomhelst så fick hundarna mat när jag väl vaknade, sen slappade vi en stund innan vi gick ut, då med alla 3.
Sen när vi kom hem fick jag för mig att cykelmotionera dem. Det måste vart vårlukten och att vägarna var i princip helt fria från snö och is.
Jag tog ut dem en i taget och cyklade i ca 15-30 min med dem var.
Och shit vad nöjda de verkade vara efteråt!

Sen drog jag till Linda för å plugga till provet imorrn... Inte mycket plugg gjort, men mycket prat och så hade jag ju med mig kex och godis, så vi fick iaf i oss de kalorier vi blitt av med under dagen :-)
Men det känns som vissa saker sitter lite i alla fall, jag ska nog läsa på lite mer innan jag somnar, för det kommer jag nog göra snart.
Får ta avsked innan det är försent- Så peace my .....

2 kommentarer:

  1. narkolepsi :p sömnapne är väl när man har andningsuppehåll när man sover tror jag =)

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så :-)
    Jag googlade :-P

    SvaraRadera