onsdag 6 april 2011

IPO föreläsning och uppvisning

Samt fick vi prova på själva, både som figurant och med egen hund. Stella vill då inte kampa med andra, men till slut fick vi igång henne!! Då vart hon en riktig djävul :-)
Det var riktigt häftigt att se på men det drogs ner lite av förståsigpåare tyvärr...
Så synd när folk lägger sig i saker som de tror sig veta mer om än vad de faktiskt gör. men men ...

Nu är det bara 3 dagar kvar till tävlingen i Örnsköldsvik... Jag känner mig faktiskt inte så särskilt taggad, för Stella känns inte så taggad... Men vi får väl ta och vila de sista dagarna nu, så kanske det ska gå. Får träna på tandvisningen i morgon, och ingen annat, för jag vill fanimej inte bli nollad i det igen, plus att det drar ner helheten. Och så får jag se till att vara på min vakt så jag inte ger nåt dubbelkommando... :-s
Fy fan vad nervös jag kommer vara!!

På kvällen ska vi försöka se till att grilla, håll tummarna för fint väder!
Vin och grillat efter en sån dag kan väl aldrig sitta fel?? :-)
Nu ska jag försöka sova efter en lång dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar