fredag 15 april 2011

I Järna igen.

Anlände i natt vid 2 tiden. Hemsk bilresa, ingen cd-stereo har jag, så det vart radio, mobilmusik och en jävla massa prat. Tur som fan att jag hade sällskap av kusinen iaf så jag inte behövde sitta och prata med hundarna.

Stella satt upp till och från hela resan, hade jätte svårt för att slappna av, trots att hon hade jätte stor plats. Grabbarna däremot la sig att sova på en gång.

Blandade känslor att vara hemma må jag säga, men kärlek och förväntan över att få träffa de nära och kära. De andra behöver jag ju inte träffa om jag inte vill.

Ska hälsa på min morbror och hans fru, de har ju fått barn för längesen och jag har fortfarande inte träffat henne. I julas var jag för feg, jag har lite blandade känslor för små bebisar. Men nu har hon ju växt till sig, så då är det nog bara kul :-)

Ska snart ut och gå, se om jag träffar på någon som jag tycker om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar