måndag 18 april 2011

Det går bra nu

Jag går från klarhet till klarhet.
Mitt drömjobb kanske finns inom sikte.
Min familj är underbar och jag har de finaste vänner som finns.
Längtar efter Zandra och Linda medan jag är här hemma.
Saknar Minna när jag är däruppe, och familjen med såklart.
Kommer nog dock hamna i Järna sen igen, eller Stockholm... Eller Gnesta, eller Mölnbo...?
Vem vet...?

Mina hundar är fantastiska och gick så jävla bra i spåret idag.
Texas ska tävlas i lydnad när det mesta sitter, Stella ska få 3 första prs har jag tänkt, sen kommer vi göra det mesta på skoj, bara vi får vårt LP i LK1:an så är jag nöjd!!
För långa köer till MH för att Texas ska få tävla i spåret i år verkar det som, men ska se om jag kan få göra när Zandras hund ska göra. Det skulle ju vara alldeles fantastiskt!
Nu vill jag bara bli klar med skolan och kunna börja satsa på allt annat!
Livet är underbart och Jag är bäst.
Det är väl så det ska vara?!

Nu ska vi hem till syster strax och dricka champagne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar