lördag 2 april 2011

Heldag

Åt frukost på hotellet med mamma o pappa imorse, de skrattade åt att jag åt så mycket, men vaddå? Gratis e gott!! :-P
Nej, men jag äter ju alltid mycket frukost jag!! :-)

Promenad med hundarna och sen shopping på stan med mamma medan pappa fick vila öronen. Lunch och sedan bar det av hem för mig så mamma också fick vila öronen, och jag vila lite överhuvudtaget. Sen så bar det av igen, rastade hundarna och sedan ner och fika med dem, hängde runt lite och sen blev det middag på Bishops arm.
Det var skit gott!!

Sen bar det av hem!!
Har smakat téet jag fick av mamma nu och busat och promenerat hundarna.
Räknade ihop, att trots att de vart mycket ensamma idag, så har de ändå fått vara ute och promenerat i sammanlagt mer än 2 timmar under dagen, det är knappt så en vanlig familjehund får det. Och ändå kände jag mig kass. Men det rådde jag bot på genom att träna och busa dem.

Nu ska jag läsa lite genetik sen sova!
Genetik genetik genetik genetik.
Frukost på hotellet imorrn igen, promenad på nydala efter det, om vädret tillåter och så gå på muséet. Heldag igen! Yes!! :-D

1 kommentar:

  1. Å mamma och pappa! Måste vara underbart att ha dom hos dig!

    Jo det där med att uppna konto det har vi redan bästemt för länge länge sen :P ska även uppna ett kontoo för hundarna kan alltid vara bra att ha ifall det händer nått.

    vet ju hur det blev när willemo blev sjuk en gång och försäkrings bolaget kronglade! Den räkningen var inte kul!

    SvaraRadera