torsdag 25 november 2010

Ööööh.

Väldigt irriterande...
Kom upp i tid imorse, till och med så jag kunde ta det lugnt och inte stressa. kom till skolan långt före den började och gick en sväng med hundarna.
Strax före lunch började jag må illa och känna mig yr, så det var bara att packa ihop och åka hem. Fick med mig alla papper från sjukvården, men jag missade ju den andra klickerlektionen med hönsen med.. Men men.. What to do, what to do... Bättre safe the sorry.
Vill inte stå å kräkas i skolan, eller smitta ner alla andra, och hoppas på att andra iaf har den respekten för andra...
Nu har jag legat i sängen sen jag kom hem, vet inte om jag mår bättre, sämre, eller står still. Får väl släpa mig ut med hundrackarna en sväng så de kan få göra sitt iaf, så kan jag fortsätta slappa sen... :-I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar