onsdag 24 november 2010

Fick mejl från kenneln idag. Jag ska åka och träffa dem på jullovet!
Nu blir jag nervös!

I skolan gick det ju lagom bra idag, känns inget vidare att vara i det där rummet. man kan ju typ känna av stämningen hur lätt som helst. Men men, så blir det nog om man stoppar in 20talet tjejer i samma klass...
Däremot tror jag att provet gick skit bra! Och jag som inte hade pluggat någonting, men hundraser har jag ju alltid varit bra på, enda sen jag var liten!! :-)
Så nu kanske jag har lyckats få upp mitt betyg ett snäpp i "hunden kursen".

Tog långpromenad med Tess och Linda efter provet och det var verkligen härligt, trots att det blåste skitkallt. Men Texas fick leka med tjejerna, och min stora suris fick gå i långt koppel och busa med de andra när de kände för att leka med henne.

Ikväll ska Tess köra skiten ur mig igen när vi tränar. Jag och Peder ska få tävla mot varann när vi springer, eftersom vi är slöisarna, medan hon ska tävla mot hans kompis... hehehe... Spänannde!! sen blir det kanske lite plugga med Linda efetr det, om jag orkar!

Nu ska jag lägga mig ner en stund och kolla på "Private practice" som jag har kärat ner mig i så totalt. Träningen är ju först halv åtta idag! Tralalalala..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar