tisdag 9 november 2010

Det här kommer bli en seg dag...

Somna runt 3, kanske senare, kunde verkligen inte sova, så jag fortsatte plugga lite till... Nu har jag tvättid till kl 12 pch nån idiot hade dragit igång en tvätt precis innan jag kom. HATA! Är dennes grejer kvar när jag kommer ner så slängre jag ut dem på backen. FAN.
Måste ut med hundarna snart också, inte för att de verkar bry sig, Texas har krypit in under täcket igen och Stella kom precis upp i sängen och la sig till rätta. Börjar nog bara med en rastning, så kan vi ta en längre sen mitt på dagen...

Har ont i hela kroppen i dag, fast mest i svanken och höften... Fuck om jag ska får urinvägsinfektion eller nåt lagom till skolan börjar igen... Skulle vara otur det. Kan ju hoppas att det är annat ont, typ från min vurpa..
Upp och ut då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar