tisdag 16 november 2010

Dålig uppdatering

Men jag är ju så jävla trött hela tiden... Försov mig till och med idag, och det är pinsamt som fan tycker jag.
Men bortsett från det... Nää...
Folk tycker så mycket, tänker, och snackar... Om saker som de inte vet nåt om och som de inte fattar. Skyller ifrån sig, skyller på andra, eller bara på annat.
Usch, jag blir trött. Tur att det finns en del fina människor iaf!

På tal om fina människor, så ska jag till Mia i morgon, hennes kille ska ta en titt på bilen, så jag får hålla tummarna att han kan laga den, sen ska de bjudas på middag sen när jag fått pengar. Som TACK! Och så får jag en anledning att hälsa på!
jag är så dålig på att få tummen ur ibland. Men men...

Och på tal om att få tummen ur, så måste jag dra mig ut med hundarna nu, så att jag kan somna i mina böcker sen. Prov i Djursjukvård på torsdag och jag har då inte vart bra på att plugga... till nu. Och så har jag inte läst de kapitel vi skulle ha läst i Småföretagande böckerna tills imorrn. Ska se om jag kan orka det med, så kan jag ta med DSV papprena till skolan och plugga ifall vi får tid över...
Inte så troligt, men man kan ju hoppas :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar