onsdag 10 november 2010

Mums

Jag lagade så jävla god mat ikväll! Som tröst till mig för mitt lilla psykbryt jag hade.. Känner mig rätt labil emellanåt. kan nog vara min hemlängtan, och de där gamla spökena.
Och jag saknar verkligen att bli älskad...

Maten var Kycklinfilé som var marinerad i chilisås, balsamvinäger och olivolja + kryddor stekat i cremefraiche och gräddfil med cayennepeppar. Till det kokta grönsaker, oliver och hackad rödlök.
Mitt nya mer välmående liv e på gång asså!!
Tänkte försöka att jagg bara äter kolhydrater på dagen och på kvällen får det bli kolhydratfri mat och så lite godis och snacks som möjligt.

Börjar bli lite irriterad över hur mycket jag väger och hur trött jag är hela tiden. Mitt godis sug är vidrigt, och jag har socker i både mitt thé och kaffe. Ja och det, jag har ju börjat dricka kaffe!! 1-3 koppar per dag, men helst bara 1, det försöker jag ju iaf hålla koll på!!

Börjar fanimej längta hem som fan. Ska bli väldigt mysigt att åka med Alva hem. Ska nog lägga in lite bra musik och filmer på datan till hemresan så man kan ha nåt att kolla på. Och så kan jag nog se till att få med mig nån bok :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar