onsdag 24 november 2010

Efter regn kommer solsken...

Och efter snöväder kommer snöstorm... haha...
Just nu så blir saker värre mest hela tiden känns det som.
Men man får väl se ljust på det. Jag har ju många fina vänner också. Och fin släkt och familj! De är ju mitt allt!
Och Alva! Dig måste jag träffa snart! Känns som om jag kommer krevera annars!
Thé och mackor hos dig tycker jag.

Har vart och tränat med Tess och gänget och det kändes skönt som fan, även fast jag inte orkade så mycket idag, men bara att komma iväg och göra nåt och träffa andra människor än de i skollan är ju skönt!! :-)

Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad, har duschat, har min kopp thé och så ska jag finputsa på det sista på "hundarbetet". Yes!
Och jag e så nöjd över hur det gick på provet! Tror jag.. Men jag vet ju inte helt hur det gick, bara nästan..

Just nu känner jag att jag behöver kärlek, kärlek i mängder!!
Men det kommer väl nån gång, nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar