torsdag 25 november 2010

Mmm.. Love...

Har köpt, och dricker nu min första julmust för säsongen. Mums! Saffransbulle till det.
Sitter och battlar mot Linn, Loves kompis om vem som kan hitta flest låttexter med Loves namn i :-)
Det är jättekul, och lite mysigt, för jag tänker mycket på Love då. Jag saknar honom en massa nu. My Love is your Love är mina favvo hittills... Det är ju så sant!
Jag har haft så himla mycket roligt med Love. Han är en så himla fin människa!
LOVE, jag bara MÅSTE träffa dig när jag e hemma!!
Saknar dig massa!

2 kommentarer:

  1. Have I told you lately that I LOVE you? / Linn

    SvaraRadera
  2. sv: Jo det skulle vara fint med ett rött skärp till klänningen. Men det är inte min stil :P Skulle känna mig lite obehagligt att ha så.
    Men annars skulle det vara snyggt :)

    SvaraRadera