onsdag 11 maj 2011

Tur att det finns kaffe!

Fan vad jag har hållit igång idag, trots endast 4 timmars sömn, och jag tror dessutom att provet gick ganska bra! :-)

Implulsanmälde Stella till tävling den 22a maj, så det blir hon då (om en och en halv vecka) och Texas den 27e. Känner varken press eller stress. Det blir som det blir.
Stella är ganska ok redan som det är, så det är bara finputs. Texas kan ev det mesta han med, om han har en bra dag vill säga!

I helgen blir det antagligen grilla med Zandra och Nicklas och ett glas på stan. Jag har mina luriga små planer.

Så idag har jag dammsugit, bytt lakan, tvättat mängder med tvätt, klippt klorna på hundarna och rensat tandsten, tränat med dem i skolan, skrivit prov, gått på stan å käkat glass, promenerat hemma, lagat massa matlådor och nu förhoppningsvis sova.
Imorgon är det en liten sovmorgon iaf. Ska stjälpa i mig mitt the nu.
God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar