torsdag 5 maj 2011

Lycka

Ibland vill jag bara grina av lycka när jag ser på mina hundar.
De gör mig så lycklig och så jag känner mig hel.
De har charm och humor och de förgyller mitt liv hela tiden, varje sekund varje minut.
De är vackra och alldeles underbara!

Förstå när (om) jag får barn, jag kommer gråta av lycka konstant, hela tiden.
hundarna har jag bara delvis skapat, jag har bara format dem, hur de har blivit, och det är jag stolt över, grymt stolt!
Men ett barn! Jag förstår verkligen att folk älskar sina barn av hela sitt hjärta, och att man är stolt över dem, vad man har skapat, helt från grunden. varenda protein, cell, dna, allt!

Undrar verkligen om jag kommer bli en mamma nån gång, och hur jag då kommer bli. Jag vill ju bli den bästa i världen, men det är svårt att slå.
För hon har ju jag till mamma! Min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar