tisdag 10 maj 2011

Prov!

Det här ska väl vara det sista i djursjukvård för den här gången. Bortsett från det jag har omprov på då. Har pluggat i flera timmar, har gjort instuderingsfrågorna 2 omgångar och läst igenom häftena 2 ggr vardera utöver när jag bläddrar i dem när jag ska leta svaren. Boken har jag också bläddrat igenom. Herrejävlar alltså.
Hoppas det sitter i morgon då.
Har ätit massa äckligt också medan jag pluggat, chips, godis, coca cola, the och inget mer. Proppmätt och trött. Ska se om jag kan sova de 3,5 timmar jag har kvar att ta till vara på.
Imorrn ska det dessutom pluggas blodomlopp och fördjupning. På onsdag ska vi träffa Rike igen eftersom Sanna glömt bort oss idag. Mycket mycket mycket nu.
Och så tror jag att jag har en liten crush, inte i en hund denna gång. Även fast vi hade 10 söta valpar på besök idag och jag nästan dog när jag fick snusa på en. BÄBIS!

För övrigt så var helgen som var en av de roligaste på evigheter :-)
Tackar mina damer och herren för det, och hoppas på en upprepning helgen som kommer, och då blir det grilla och hundträning yao!

Fred vare med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar