onsdag 11 maj 2011

Åh så najs!

Gick ett träningspass var med hundarna nu på kvällen och det gick fantastiskt, bortsett på slutet med Texas. Jadis, man ska sluta medan det går bra!
I övrigt så har han börjat fatta att följa med mig i svängarna och inte springa om mig, det är ett framsteg det, men sen ett steg tillbaka med apporten. :-(

Stella då, jo hon går som ett spjut. Köpet av pipen hon valde var det bästa ever! Och nu har hon fått en rosa också. Ska nog köpa en till av någon av färgerna innan vi flyttar hem så jag alltid har en i backup.

Tränade på att de ska hänga med i svängarna ordentligt i linförigheten, och jag tycker att det blev fint resultat. Med Stella blev det också platsliggning medan folk gick och sprang förbi och jag råka kasta pipen på henne, för den skulle faktiskt över henne. men hon låg kvar ändå. Min duktiga stackare.
Ställandet under gång gick bra med henne också och jag blir mer och mer säker på att det kommer gå finfint på tävling med de båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar