måndag 30 maj 2011

Kluven

Fan fan fan. Jag är då så jävla kluven! Jag vill flytta hem, men fy så jag trivs här. Jag vill hem till familj och vänner, men helvete vad jag kommer sakna de fina vänner jag har fått här!
Jag vill hem och starta mitt företag, men jag vill samtidigt tillbaka till mitt gamla jobb och träffa de fina och underbara ungdomarna som finns där!
Jag vill tjäna pengar, jag vill ha allt säkert. men hur jävla kul är det? Action tack!

Måste för övrigt påpeka att lördagskvällen/natten var den bästa i mitt liv och jag tackar och bockar för mina rara tjejer som släpade ut mig trots depression och gnäll. Och Minna som peppade mig att fara! (Jag saknar dig as hell, vem kan stå ut med mig som du?).
Men den där kvällen kommer jag sent att glömma. O'Learys kan ju ta sig i stjärten, speciellt den där (superduperashetasexiga)vakten som är ett stort jävla rövhål (men ack så snygg... suck...)
Invito in my heart liksom!
Jag tror då inte jag kan hitta finare vänner!
Och så mycket som jag skrattat och så mycket som ni har skrattat åt mig, och mina drömmer och att lura i mig whisky när jag vaknar och säga att det är cola (ELAKT!) men ack så kul!
Jag vill inte lämna UMEÅ!
Jag vill inte lämna Jenny, Sandra, Linda eller Zandra. Jag ska packa in dem alla i min bil när jag flyttar hem!!

3 kommentarer:

  1. du är gullig du. stanna i stan

    SvaraRadera
  2. Ja hur kul är det med Järna, eller Södertälje, efter ett år i Umeå? Blir jobbig omställningstid. Tur vi kör ett varv på österlen först.

    SvaraRadera
  3. Inte kul med Järna efter detta. Österlen börjar redan synas i horisonten och jag LÄNGTAR!
    Lata dagar vid havet, drinkar i trädgården eller på uteservering, TÄVLING med hundarna! You name it. sen blev Järna så ännu mycket tråkigare!
    Hur ska jag klara mig pappa?!

    SvaraRadera