söndag 1 maj 2011

Duktig-dag idag.

Började med att promenera med hundarna, efter det for jag och handlade frukost och sen drack jag mig mätt på en smoothie! Sen har det städats, bytts lakan, vikt in kläder, sorterat tvätt, cyklat med hundarna, lagat massa matlådor, pluggat lite, vädrats och jag kan ha missat nåt. Jo, lyssnat på massa med musik!

Det har varit en härlig helg det här. Var ute å gick flera timmar i fredags, sen vart det att spåra med alla hundar och mattar. Kom hem vid nio tiden på kvällen efter 3 timmar i skogen vid I20.
Sen blev det snabbmiddag och sen hem till Linda för att sedan förfesta med hennes granne och Allstar. Hela lördagen sov jag för att sen dra mig mot Zandra där hennes Nicklas grillade åt oss alla och det var grymt gott.
Kollade på brasa, spelade spel och det var en helt fantastisk kväll. Vill inte att den här helgen ska ta slut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar