fredag 13 maj 2011

Träningspass

För det första så har jag typ sovit hela dagen eftersom jag var så trött efter våran utedag, men sen blev det träning på I20 med Zandra, Nicklas och hundarna. Platsliggning gick fantastiskt och allt var toppen fram till vi var klara och Stella och Jiza skulle leka. De liksom råkade fastna i varandra med munnarna om varandras halsar eller nåt. Jävla kärring hund man har ibland. Tur för henne att hon e så charmig i övrigt annars skulle jag ha lessnat för längesen.

Jag kan inte riktigt vara still idag, jag vill göra nåt, känner mig uttråkad och bara MÅSTE göra nåt som inte har med hundarna att göra. RASTLÖS är bara förnamnet.
De är ju ändå trötta efter att ha fått träna en massa.
Jag känner mig förälskad, förvirrad, rastlös, snurrig, helt knäpp helt enkelt.

Vad fan ska man göra ikväll då?
Linda är uppe i Ökalix och hälsar på familjen, tävlar och ställer ut Nellie. Zandra orkar inte ikväll, och ja, jag har hur mycket energi som helst. Provade ringa andra Sandra, men hon skulle vara hundvakt, och Korpen och hennes gäng ska ut på ett helt annat ställe än dit jag vill. Sånt jävla oflyt ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar