torsdag 24 juni 2010

Räkningar är ju kul...

I övrigt kan jag summera dagen som att den blev ganska bra, men samtidigt underbar. Beskedet om att jag kom in på skolan var ju helt fantastiskt, men nu har jag hunnit börja bli nervös.
Jag måste ju hinna hitta boende, köpa in kurslitteratur, mm mm.

Vi tog ett glas rosé bubbel hos mamma o pappa ikväll iaf för att fira mig, jag hade iofs inhandlat det och skålade för mig själv, men de andra, de skålade ju med mig. Så man kan ju säga att vi skålade för mig.
Och sen för att vi tycker att papsen ska köpe en hästgård jag var och kollade på i helgen.
Tycker att han kan köpa den, rusta upp den, hyra ut den och tjäna pengar på den ett tag, och sen kan jag och syrran flytta in där. :-)
Wonderful.
Han var inte lika inne på den idén som vi.

Nu ska jag betala mina räkningar, så jag vet hur mkt pengar jag kan bränna på semestern, och sedan lägga undan till skoltiden.

Imorgon blir det inhandling för Ölandsresan med syrran.
Kanske måste skriva en inhandlingslista innan jag somnar också.
Om jag orkar.
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar